Відповіді на типові запитання
Чи можу я відмінити замовлення?
Ви маєте можливість відмінити замовлення* в той же день, коли ви його зробили й сплатили. Для цього потрібно написати на нашу пошту або зателефонувати за телефоном, вказаним нижче.
*замовлення скасовується якщо ми не змололи для вас каву (у разі якщо ви обрали опцію помолу)
Що робити, якщо мені не сподобалась кава?
Напишіть нам на пошту чим саме ви не задоволені - ми розглянемо звернення й повернемо гроші за каву.
Як зберігати каву? Який строк придатності?
Каву краще за все зберігати в оригінальному пакеті в темному місці. Строк придатності кави - 1 місяць з моменту розгортання упаковки та 3 місяці в не відкритій упаковці.